Veilig aangekomen in Port Elizabeth

22 januari 2019 - Port Elizabeth, Zuid-Afrika

Lieve allemaal,

Na een hele lange, maar soepele reis ben ik veilig aangekomen in mijn bed & breakfast in Port Elizabeth. Nu eerst even uitrusten en proberen te slapen. Kan daarna mijn avontuur beginnen!

Liefs,

1. Mama:
    22 januari 2019
    Nu dan lekker slapen en dan begint het avontuur in PE, spannend maar zo cool dat je dit kunt doen! Geniet ze💟
  2. Eveline:
    Fijn dat je goed bent aangekomen. Lekker uitrustenen wennen aan de nieuwe omgeving. X
  3. Ricardo:
    22 januari 2019
    Kort maar krachtig, goed om te horen dat de reis vlekkeloos is verlopen! Ben benieiwd naar je komende verhalen. Xoxo
  4. Ingrid:
    Goed te weten dat je goed bent aangekomen na een soepele reis! XXX
  5. Melvin:
    22 januari 2019
    Ben blij dat je goed geland ben in Port Elizabeth, super goed gedaan lief. Ga er vooral goed van genieten! Ben trots op je! We zien elkaar snel, kusss
  6. Ron:
    23 januari 2019
    Late reactie maar had je al op de app gesproken. Veel suc6
  7. Karlien:
    Superfijn dat je goed bent aangekomen! Veel plezier en succes daar! Liefs Karlien
  8. Rens:
    24 januari 2019
    Wat goed om te horen!!! Enjoy to the max en we lezen lekker mee hier!!!! Indishannah Jones on adventure!!!